2015. április 9., csütörtök

Jövő amit elképzelek



Én nekem a jövőről semmi elképzelésem sincs de az biztos hogy az épületeket körülbelül így kell majd elképzelni. Biztos hogy pár száz év múlva már a kézzel írás is feledésbe fog merülni hisz ott lesznek a táblagépek  meg az ilyen érintős gépek,laptopok.Biztos hogy ami még szóba fog jönni az a repülő autó.Hiszen már most is lehet látni a hírekben meg az újságban hogy az Audi meg más híres autó cégek már most tervezik.



Mint említettem ilyenek lesznek majd az autók és ez még nem is a legmodernebb. Egy ilyenért a jövőben körülbelül 30 millió forintot is elkérhetnek. Az biztos hogy nem benzinnel fog működni hiszen addigra biztos hogy kifog az egész készletünk fogyni.Nekem az autókról ennyi a véleményem.


 
 Amit még utoljára odatennék az a tanulás hiszen nem lesz a jövőben semmi értéke a könyveknek és az abban a korban élő diákok így fognak a könyvekre reagálni.Én a jövőről mást nagyon nem gondolok.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése